Complie info
ExecutableCreationTime:
7/26/2023 4:39:08AM
ExecutableLastWriteTime:
7/26/2023 4:39:08AM
ExecutableHashSHA256:
9EB15669EDDE760F5D70D9B03E70DA4F6D7668A070469BD5193B79FBA70920E5
SettingsHashSHA256:
B5736D12DBE9C0F7B10339229BD1ABE1D1C8BD0B7331973D5DF752D8B033293A
AppStartDate:
2023-07-30 08:27:28.073
StylesHash:
D874A857C9AE35986454587CF15ED802E0DA670AA6BCBF2B7311FA7D0367145E
ScriptsHash:
B2860447F9AF448ED6C9353FCAD64AB324ABFB5D42697A9CA3F1A2C9535129E8
AdditionalHeadContentHash:
CDB97F7F404FBF14B9786071235C8E643776E7B3C78B6A356497F4AFAF322B64
InfoMaterialThemeConfigStringHash:
1B31534176E8615F5641E06E3736DAE6E520B753EFACA49A81898D44FCB494C1
HtmlTextFormaterStringHash:
393E343502EEA612EE3EB634D931B6BB42AE623AEF29F385AAFB0EC09A3BD664
HeaderHash:
32E97CCC90A1B0F0D42F16969725B3B6609EA18492A6CF6B8A43E824FA2D8EB7
FooterHash:
B8EA0644585A6D27C6B10FD167809CF1F1884EDC0374A494362B16876CE98B96
AdditionalMainDivContentHash:
D05224365F5F8632B8AC84C4032E59B7F61910A18D95DEB5F1C54140777D314C
Tic Tac Toe (Хрестики-нолики) - розробка
Tic Tac Toe (Хрестики-нолики) - правила
Перелік основних правил гри 'Tic Tac Toe'.
"Tic Tac Toe" (або "Хрестики-нолики") - це класична гра, яка грається на дошці 3x3. Грають два гравці, один з них ставить "Х" (хрестик), а інший - "О" (нолик).
Правила гри:
Початок гри: Гравці по черзі ставлять свої символи на вільних клітинках дошки. Гравець, який ставить перший, зазвичай ставить "Х".
Мета гри: Гравцям потрібно розмістити свої символи на дошці так, щоб вони утворили ряд з трьох символів по горизонталі, вертикалі або діагоналі.
Перемога: Якщо один із гравців зміг розмістити свої символи у ряд по горизонталі, вертикалі або діагоналі, він перемагає. Гра закінчується, і гравець, який переміг, стає переможцем.
Нічия: Якщо всі клітинки дошки заповнені, а жоден гравець не зміг утворити ряд з трьох символів, гра закінчується у нічию.
Наступний хід: Гравці чергуються ходити. Гравець ставить свій символ на вільну клітинку дошки під час свого ходу.
Вказівки до виконання завдання
Вказівки та рекомендації до виконання практичної роботи по розробці 'Tic Tac Toe'
Створення гриду на сторінці: Для відображення дошки гри "Хрестики-нолики" на сторінці можна використовувати елементи
<div>
, розташовані у вигляді таблиці. Задайте кожному елементу<div>
унікальний ідентифікатор або клас, щоб звертатися до них у JavaScript.Створення двовимірного масиву: Створіть двовимірний масив розміром 3x3 для представлення дошки гри. Використовуйте числа або рядки ("X" і "O") для позначення ходів гравців або порожніх клітинок.
Функція гри: Створіть функцію, яка буде керувати процесом гри. Використовуйте цикл
while
, щоб продовжувати гру, доки немає переможця або нічия. У циклі звертайтесь до функції, яка буде просити користувача ввести хід за допомогоюonclick
, наприклад<div onclick='makeMove(0, 0)'></div>
для кожної клітинки ігрового поля (абоprompt()
але так буде ваще), та оновлюйте стан гри на сторінці за допомогою функції, яка виводить масив у вигляді гриду.Перевірка переможця або нічії: Напишіть функцію, яка буде перевіряти, чи є переможець у грі "Хрестики-нолики", або чи відбулася нічия. Перевірте всі можливі комбінації рядів, стовпців та діагоналей на дошці.
Оновлення дошки на сторінці: Напишіть функцію, яка буде оновлювати відображення гри на сторінці після кожного ходу гравців. Використовуйте JavaScript для зміни вмісту елементів
<div>
, щоб відображати поточний стан гри.Обробка коректного введення: Для забезпечення коректної роботи гри перевіряйте введені користувачем координати та переконайтесь, що вони відповідають дійсним клітинкам на дошці.
Повідомлення про результат: Після завершення гри виведіть повідомлення на сторінку про те, хто переміг, або про нічию.
Організація коду: Спробуйте розбити код на функції, щоб уникнути повторення коду і зробити код більш зрозумілим. Розділіть логіку гри, перевірки переможця та оновлення дошки на сторінці.
Застосування об'єктів: Використовуйте об'єкти для збереження даних про стан гри та функцій, які здійснюють операції з грою. Об'єкт може мати властивості, такі як "масив дошки" або "поточний гравець", та методи, такі як "відображення гри на сторінці" або "перевірка переможця".
Читабельний код: Звертайте увагу на зрозумілість та читабельність коду. Коментуйте важливі моменти та надавайте змінним зрозумілі назви.