Complie info

ExecutableCreationTime:
7/26/2023 4:39:08AM

ExecutableLastWriteTime:
7/26/2023 4:39:08AM

ExecutableHashSHA256:
9EB15669EDDE760F5D70D9B03E70DA4F6D7668A070469BD5193B79FBA70920E5

SettingsHashSHA256:
B5736D12DBE9C0F7B10339229BD1ABE1D1C8BD0B7331973D5DF752D8B033293A


AppStartDate:
2023-07-30 08:53:45.627


StylesHash:
D874A857C9AE35986454587CF15ED802E0DA670AA6BCBF2B7311FA7D0367145E

ScriptsHash:
B2860447F9AF448ED6C9353FCAD64AB324ABFB5D42697A9CA3F1A2C9535129E8

AdditionalHeadContentHash:
CDB97F7F404FBF14B9786071235C8E643776E7B3C78B6A356497F4AFAF322B64


InfoMaterialThemeConfigStringHash:
704623182A4FE563173AA009169A36E9EF9E5247AF3C611ED020C4BEDB9F9EC2

HtmlTextFormaterStringHash:
88AD5554385C49D69CE9656F9A3A9B6F7B1A2D26F55A8A6291C97C75CF3DF88F

HeaderHash:
32E97CCC90A1B0F0D42F16969725B3B6609EA18492A6CF6B8A43E824FA2D8EB7

FooterHash:
B8EA0644585A6D27C6B10FD167809CF1F1884EDC0374A494362B16876CE98B96

AdditionalMainDivContentHash:
D05224365F5F8632B8AC84C4032E59B7F61910A18D95DEB5F1C54140777D314C

Завдання

Завдання 1.1

Створіть лічильник кліків кнопки. Кожного разу, коли користувач натискає на кнопку, збільшуйте лічильник на 1 і відображайте його значення на сторінці.

Завдання 1.2

Створіть кнопку, яка змінює колір тексту абзацу на червоний після натискання на неї.

Завдання 1.3

Створіть кнопку, яка змінює колір фону сторінки на рандомний при кожному кліку на неї.

Завдання 1.4

Створіть 'Конвертер валют'. Користувач може ввести суму в одній валюті та вибрати валюту для перетворення. Виведіть результат перетворення на сторінці.

Завдання 1.5

Створіть просту анкету. Запропонуйте користувачу відповісти на декілька питань, а потім виведіть результати на сторінці.

Завдання 1.6

Створіть програму 'Порахуй слова'. Запропонуйте користувачу ввести декілька слів у вікно введення та виведіть кількість слів у рядку.

Завдання 2.1

Створіть програму 'Таблиця множення'. Користувач може ввести число у текстове поле, а ви виведете таблицю множення для цього числа.

Завдання 2.2

Створіть програму 'Генератор списку'. Користувач може ввести елемент списку у текстове поле та натиснути кнопку, щоб додати його до списку.

Завдання 2.3

Реалізуйте можливість показати або приховати текстовий блок за допомогою кнопки. Наприклад, текст 'Приховати' повинен змінюватися на 'Показати' і навпаки при кожному кліку на кнопці.

Завдання 2.4

Реалізуйте програму 'Обчислювач'. Користувач може вводити математичні вирази у вікно введення, а ви обчислюєте результат і виводите його на сторінку.

Завдання 3.1

Створіть програму 'Помічник пошуку'. Користувач може вводити ключові слова у вікно пошуку, а ви відображаєте результати пошуку на сторінці.

Завдання 3.2

Створіть програму 'Слайдер зображень'. Користувач може переглядати різні зображення, натискаючи на кнопки 'Наступне' і 'Попереднє'.